30 de maig 2009

Fins ...


No ho sé fins quan, no sé si tornaré a escriure, no sé si en un altre blog...

El que sí sé és que s'ha acabat una etapa, de mentides, no les meves, les que m'envoltaven.

Laura és Txus, no és una veritat absoluta, però tots els camins porten a Roma.

I em fa mal ara, però de veritat i quasi absoluta que m'he tret un pes de sobre.

S'ha acabat, s'ha acabat una historia que em mantenia a l'espera.

Fa massa mal explicar els detalls.


Només sé que ara...ara és temps per canviar, canviar la meva vida per dins. Per no deixar mai més que em facin mal, per no estar mai despistada perquè em clavin una punyalada per l'esquena.

Perquè m'he adonat de qui són els meus amics. I de tot lo dolent se'n treu alguna cosa bona.

Sé que no tinc motiu d'estar malament perquè tinc persones que s'han preocupat de mi, i que jo no escoltava.

Sóc tossuda, no hi puc fer més.

S'ha acabat el conformar-me amb poc. Perquè jo no ho mereixo, tant poc, tant de res no ho mereixo.


Ara toca esperar que cicatritzi tot, que requereix un temps, però paciència....aviat podré dir que ni tant sols odio a aquella que ha volgut fer-me mal.
Sé el que sento.
Que cremin a l'infern les seves ànimes , si es que en tenen.
Que tots aquests anys es facin cendra.......que pugui recollir en un grapat, i escampar-la pels camins de l'oblit.
Vull viure tranquila. Sense més motivació que viure. Sense més. Sense menys.





5 comentaris:

Miquel ha dit...

Doncs si t'en vas, ja diràs el teu nou blog... si vols, es clar.
Salut!!!

Kaputxeta ha dit...

Estic pensant-hi aquests dies.
Sobretot perquè en vull fer un altre de continguts personals, però sense dramatisme.

Surto d'una època de fantasmes, i entro en una altra de depuració.

He pensat títols, i fins i tot el que vull explicar en el primer post.
I Miquel, sent un dels bloggers que m'ha comentat més, i tant que et diré on "visc o malvisc" per aquests móns d'Internet.

Anònim ha dit...

Zakaj pa ne:)

Anònim ha dit...

Nice post, kind of drawn out though. Really good subject matter though.

Anònim ha dit...

Nice post, kind of drawn out though. Really good subject matter though.