13 de jul. 2008

Més jove que jo


, ell és més jove que jo, bastant més jove. No més inexpert, això diu, però quan jo tenia el meu primer nòviu, ell no havia fet ni la primera comunió.
Té l'empenta de quan jo tenia la seva edat, potser amb l'única diferència que jo aleshores em sentia tant segura amb tot! la diferència entre estudiar i treballar és bàsicament que, una hora o altre, t'avaluen, i pots demostrar que tot aquell temps ha valgut la pena. Treballant saps que fent el mínim, cobres igual a final de mes. No és gens estimulant...
Però vaja, no me n'aniré per les branques...és un noi que m'ha fet tornar a sentir desitjable. Sí, encara que sembli mentida, feia molt temps que ningú m'obria la gana. Que ningú em treia la roba, que ningú em deia lo bé que s'ho passava amb mi.
I això és un bany estimulant per la meva autoestima.
Perquè malgrat tot, no deixa de ser una aventura que no té futur. Una au de pas...un ave de paso, como pañuelos cura-fracasos.
Que me quiten lo bailao!



Aves De Paso - Joaquin Sabina

3 comentaris:

Miquel ha dit...

Ay!!! Si això ho hagués escrit un home, que diferent seria la interpretació del lector.
Salut!!!

Kaputxeta ha dit...

Sí, però tanmateix, a mi no se'm pot titllar de frívola?
La interpretació del lector, tu, i tots aquells i aquelles que em poden llegir, quina seria si fós home? poca-vergonya?
Si és que fer la teva és tant difícil en aquest món!
Un petó

Susi ha dit...

m'alegro per tu, i que gaudeixis del moment: CARPE DIEM.

Una abraçada,
Susi