11 de març 2009

Infidelitat


Ser fidel no sé què és. Jo mai vaig ser fidel, i en canvi, vaig contraure un compromís. Fa anys...ja sabeu. I tot i així...algún "traspiés" vaig tenir.

Perquè quan estimes algú no pots dir que és impossible fallar-li.

Que l'home és infidel...bé...hi ha de tot. Que la dona sempre és fidel...discutible. Perquè la fantasia és lliure.

He estat amb homes amb algun tipus de compromís...no diré quin tipus de compromís.

I he estat amb homes completament lliures...com ho sóc jo? no! jo no sóc lliure. Sóc una ànima en espera, en espera d'un algú que no s'explicita.


Hi ha un home que em diu cada dia que m'estima. Però és impossible. Jo ho faig impossible. Les circumstàncies són impossibles.

Hi ha un home que diu que es vol sotmetre a mi. Però m'ho penso...no és impossible. Però....cal parlar-ne.

Un, el primer...té un compromís....propi de la cultura a la qual pertany.

L'altre..té un compromís...discutible, i un estat civil que diu que no és lliure.


I jo? jo a quin joc jugo?

Penso que el més intel.ligent és...simplement...fluir.

No m'agrada pensar que demà faré tal o qual cosa. La vida és en sí ja prou obtussa i rutinària.


.........................................


I segueixo estimant, estimant-lo com una boja de manicomi. Sense que la meva racionalitat hi pugui intervenir.

Sóc i estic en una mena de núvol. Esperant-lo.


Es pot dir que he estat infidel? no ho sé. Sé que l'enganyava quan li deia que no m'havia fixat gens en el mòbil i havia quedat un migdia per follar.

Sé que no he estat l'amant ideal, ni la dona que mai ningú hagi somiat. I quan m'han insinuat alguna cosa que ho pogués intuir...he fugit.

No busco amor. Busco contacte humà. Busco companyia. Poder sentir que no estic tant sola. Tot i que sempre en sóc conscient, que estic sola, n'he estat, i sempre patiré d'aquest mal. La soledat.


Així que no em parleu d'infidelitat, quan les ganes eclipsades per l'amargor de l'absència, t'aboquen a oblidar-te que l'altre pell no és el que busques. Però si més no....per aquell moment, és tot el que téns.