21 de març 2009

Fantasia


Passem cicles a nivell de líbido, variables.
Serà que és la primavera, o serà per les noves "amistats" que aporten nous signes a un viure el sexe, diferent, fantàstic, i sobretot, inspiradors i morbosos.
No estic enamorada.
Ara ho sé. Si alguna cosa m'agrada és despertar el que avui per avui li desperto a una persona.
Mai m'havia sentit així i amb tanta voracitat.
Mai com ara havia entès que el sexe té altres formes. I que mai més, si no és que jo vull, em tornaré a sotmetre.
Ara mano jo.
I des que ho tinc clar, el meu onanisme s'ha transformat en signe vital. La ficció, la fantasia, supera tota realitat. I no em calen més que uns pensaments ben clars: jo mano en el meu plaer.
I alliberada , gaudeixo més del meu cos.
Sé que costa d'entendre el que explico. Però jo ja m'entenc. Jo sé que abans d'ara no sabia ben bé que era estimar-me. A aquest nivell, el sexual..quasi puc dir que ho he fet. I el meu cos està...increiblement satisfet.

2 comentaris:

Miquel ha dit...

Macagundeu! Per moments m'he acollonit quan he vist la foto de la tia amb l'osito i he llegit lo de altres formes de sexe.
He pensat... "a que la Montse li fot al sexe amb ninos!" estaba per enviar-te un dels nostres titelles.
I resulta que al final la cosa va de palles... ups! perdó... onanisme.
A mi em sembla molt bé això que dius, perque soc un gran defensor i practicant del pallisme.
Però oju! que si t'acostumes massa a fer-ho sola, no li trobarás la gracia a fer-ho amb un bon mascle revitalitzador. I això sería una pena... o no?
Salut!!!

Kaputxeta ha dit...

Ja ja ja i quan no trobes un bon mascle revitalitzador??? no no...si ja en pots dir palles...de fet el blog ja té un títol bastant explícit..
Visca l'onanisme, doncs qui millor que un/a mateix/a sap trobar just on volem ser tocats?
Que està molt bé la companyia, però...quan el sexe deixa de ser un joc per l'altre...no té gràcia. El peluix és un símbol...ja en parlaré. Quan sigui oportú