29 de juny 2007

Bromes pesades.

Ahir dijous a la tarda, a la feina, vaig rebre una trucada, on em preguntaven per una companya, una treballadora d'una altra secció. Deia que trucava de l'Hospital General, em donava nom i cognom de la meva companya, i que un fill d'aquesta havia tingut un accident i estava a urgències greu.
Passo la trucada a la secció corresponent on l'atèn l'encarregat. Van aquesta noia i l'encarregat corrents a l'hospital i no hi troben rastre de cap dels 3 fills que té. Els truca i cada un d'ells li respon que estan perfectament.
La trucada segurament es va fer des d'una cabina. Però ni jo, ni l'encarregat, ni ella mateixa vam poder llegir entre línies que el que ens estava dient aquella veu era una mentida.
Podeu imaginar el tràngol que va passar ella?

No ho sé com hi ha gent que pot fer aquestes coses, aquestes bromes pesades, amb un esperit mesquí, que és capaç des d'això a coses encara que ni la nostra imaginació pot assolir.
Jo cada dia entenc menys la gent. I cada dia veig que queden menys persones íntegres.
És decepcionant.