27 d’ag. 2008

A quién proceda



A quién proceda le digo que ya no le espero. Que aunque desde mi abismo sigue reinando la oscuridad más absoluta, me niego a cegarme con su luz.
Que ya no espero más que la muerte, que no me sea cruel el destino con falsas esperanzas.
Que la vida no es más que tiempo, y a veces se marchitan momentos sin apenas haber olido su fragancia.
A quien proceda le condeno al mismo infierno al que un día me enterró.
Han pasado unos años y aunque no he encontrado la manera de ser feliz, ni la busco, sé que tú aún andas buscando. Que te vaya bonito.
Que a mis casi 36 años sigo teniendo las mismas ganas de jugar a ser yo misma, de reirme de tod@s los que no me entienden, y ansiar la muerte cada día. Porque para mi no hay otro destino que ese.
Aunque no es destino distinto al de todos.

4 comentaris:

-F osca ha dit...

"A quién proceda"...m'agrada començar així. Ell ja sabrà qui és.

Tú encara ets més fosca que jo, eh? jeje

Un besote fosc. Seguiré passejant per el teu bló (com dic jo)

Kaputxeta ha dit...

Je je merci per passar-te. Encara que no sóc en aparença gòtica, molts dels meus pensaments ho són.
Aquest bló és una vàlvula d'escapament. Una manera de que qui em llegeix tingui dret a rèplica aquí. Perquè aquí sóc una mica més jo.
Un petó -f osca.

-F osca ha dit...

Com deien Piratas, és el teu Matadero Clandestino :D

Un besote (i molt xula la foto q tens al perfil del myspace!!)

Miquel ha dit...

Caram, això es digne del Calderón de la Barca. De totes maneres no em cola. Sempre que llegeixo aquests escrits teus de "ai ai ai deixeu-me!!!", acabo pensant que tornarás a defallir com qualsevol mortal. Ja sé que fot, però.... es així ;)
El text impressiona, però està fatalment emborronyat per l'efecte de la foto i aquests impressionants pits al vent.
Salut i disfruta maca!!!