16 de març 2008

¿Dónde estás?

Ya hace dias que no sé nada de ti, de hecho, casi siempre me han quedado dudas que sepa algo de ti.
Me quedan recuerdos solo de dolor, y un corazón carcomido y despreciado . Y es extraño, pero como una droga, mi ser te va eliminando poco a poco. A veces aun te quiero, aun desearía poder estar contigo. Pero cuando esa sensación pasa, no me queda ni odio. Sólo un rencor hacia mi misma. Por caer en esa trampa. Por condenarme a mi misma a no querer nada más en esta vida que quererte. A no percibir nada más que mis ganas de ti. A buscar en otros cuerpos el calor que tu no me diste. Y que nunca me diste. Y que jamás he encontrado.
Absurdamente expuesta a una espera sin sentido. Como una enferma que sabe que morirá.

Y no has podido conmigo. Porqué hasta contra mi voluntad, hay amigos que me han ayudado.
Y con mis llantos he ido expulsando tanto dolor, que solo quedan resquicios.
En tu mano está ahora hacer el sueño realidad, de vivir como dos rebeldes, de cantarte una nana al oido y de dormir juntos todas las noches que nos queden por vivir.
Yo ya he dicidido dejar de luchar.

4 comentaris:

Susi ha dit...

si que l'estimaves...
Tan debò t'enamoressis de tu mateixa com ho has arribat a fer d'aquesta persona.
Com va dir Oscar Wilde: Enámorate de ti mismo y tendrás un idilio eterno.

Una abraçada kaputxeta,
Susi

Kaputxeta ha dit...

Solo calan hasta los huesos los besos que no has dado...ho cantava Sabina.

Ja no sé si és amor o obsessió. O una barreja. El que sí sé és que ara només cuejen coses. Si pots, llegeix-te un dels primers posts (Txus..o Jesús María Larrea Uriarte).

I sí, hauria de començar a enamorar-me una mica de mi mateixa, a apreciar que tinc coses realment bones..o no. Però ni que fós mentida, dir-me que m'estimo.

miquel ha dit...

como alguien me dijo una vez:
L'amor és cosa de dos. En un "si tu me dices ven, lo dejo todo" hi ha qui ha de dir "ven" (no és tant fàcil!), i el que diu "lo dejo todo" (que a vegades no és tant difícil).
Pensa una cosa, tot el que téns ara, en la distància no ho perdràs. La família, els amics de debò, això perdura en el temps si ho treballes.

un petonet.
miquel

Susi ha dit...

després aniré a mirar els primers post.

No hauria de ser jo qui t'ho digues, però a través dels teus escrits jo llegeixo a una dona amb molt de ganxo, tia tens molta "chispa" i de ben segur que la gent del teu entorn sap veure-ho.

Gaudeix de les teves virtuds, veuràs com t'enamores poc a poc de tu mateixa.
I riuten dels teus defectes, perdràn pes i importància.

P.D: jo sóc com els capellans: no predico amb l'exemple... :-)