1 de març 2008

Ni fu ni fa...mi sol si re fa


Un joc de paraules que en algunes situacions utilitzava. Ahir un a la feina deia que s'inventa paraules...i qui no ho ha fet a vegades? sabeu lo que és un "calajón"? en tot cercle tancat com pot ser una empresa, un departament, un grup d'amics hi ha una serie de paraules que entre ells ja s'entenen...és a dir, un argot.

Anit m'ho vaig passar molt bé. Vaig renunciar a un sopar amb tota una colla de la feina per anar a un concert, el dels Alamo y Los Dolarcash a El Sielu de Manresa. Però va ser molt grat trobar-me'ls després per allí tot ballant després del concert. En aquestes ocasions t'adones de l'apreci que et tenen les persones. I vaig ballar molt, tant que avui estic feta "xixina".

Recordo que un noi amb qui vaig estar ja fa molt temps em deia que se'm notava massa quan estava a gust o a disgust. Deia que fins i tot en la forma de conduir. Potser és exagerat, però a mi els "ni fu ni fa" no em sonen gaire bé. Perquè dic això? perquè a vegades la forma de reaccionar de les persones diu molt sobre el que realment senten. Un dia ja parlaré una mica més del tema. Perquè va lligat amb el que a vegades em diuen...quin caràcter! oooohhhh