8 de març 2008

Fam


Doncs sí, una no és de pedra, i en èpoques de quasi abstinència de trobar el cos d'altri, la vida es torna una mica grisa. Sempre he fet ús de l'onanisme, tenint parella o sense tenir-ne.
La setmana passada, un amic em va fer una "critica" d'aquest bloc que pensa completar-la per telèfon.
I és que el bloc, per molt depriment que caigui a alguns...és testimoni de vida viscuda, erotisme, i d'altres tribulacions.
La fotografia és d'un anonim. Que no vaig fotografiant les meves "víctimes" Consti que m'encanten les mans d'aquest home. Quasi fan que la imatge sigui més suggerent que no el que agafen...

3 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

La veritat és que té les mans ben cuidades.. ja ja ja!

Anònim ha dit...

Que escribas lo que quieras en tu blog no es sólo tu derecho, es también tu seña de independencia.

A mi no me parece deprimente, sinó muy sentido.

Respecto a la foto, me gusta, no porque despierte ningún tipo de sexualidad en mi persona, unicamente porque la considero sexualmente hermosa.

Kaputxeta ha dit...

Razón tienes, Lestat!!
sexualmente hermosa la imagen porque a mi, que me gustan los hombres (bueno, no todos! solo los hombres que me gustan, jeje), si se me ponen en ese plan..buf..
Además, como comenta Keros también de las manos..son preciosas.
Cuando la encontré por la red pensé..pa mi! es sugerente y para los que tenemos una mente abierta, hermosa.
Por lo que resulte o no deprimente...que digan lo que quieran. Yo no me creo demasiado aquellas personas que van gritando a los 4 vientos lo mega-happys que estan en esta vida. Si cualquiera se para a pensar un poco halla una cierta absurdidad de la vida en sí. Però bueno..això són figues d'un altre paner.
gracias por comentar.
Y Lestat, hace dias que no me paso por tu blog.. prepárate!