7 de nov. 2007

A falta de pan...buenas son tortas!

I tant! ultimament m'ha donat per menjar xocolata! en "estados carenciales" és excel.lent!. No diré que substitut. Però el cacau no sé que té que et sacia i et deixa amb els ànims en bona forma. És energètic, a més. I no vas per la vida com una pansa o un globus desinflat!

Que engreixa? i què no engreixa? beure aigua? com tinguis retenció de líquids veuràs!
Però això si que mai, mai dels mais, em faltarà la meva dosi d'erotisme! I per això us penjo aquestes imatges que trobo per aquests "puestus".
Ja diuen, el sexe té coses molt positives, et deixa la pell com una seda. I per això, a instàncies d'un amic meu, se'm fa necessària la troballa d'un amant. Un amor no, que quan s'acaba et deixa el cor més trist que un nen sense caramels.
Per cert, diuen que no hi ha millor manera de suïcidar-se parcialment que matar l'ànima. Jo pensava que era la resignació, el suïcidi més quotidià. Però també diuen que enamorar-se bojament et deixa acabada. Sobretot si t'enamores d'indesitjables.
Estaré mig morta? es normal que no m'agi enamorat en uns 5 anys? perquè fet i fet, CCR segueix sent part de la meva vida quotidiana, però a vegades no em fa ni fred ni calor. No ho sé, dec ser rara.
Bé, doncs aquí van les imatges, mireu-les com jo les he mirat...són boniques esteticament .

1 comentari:

Silvia F.Keros ha dit...

Nena!! Quina sorpresa la foto de la xocolata!!! Aprofita per a menjar-ne, tu que pots!!!

Hi ha persones enamoradísses i altres que no ho són tant; tu ets de les segones, però no ets rareta (al menys en aquest sentit ;) ). Hi ha moltíssima gent com tu: quan us enamoreu, ho feu 'a lo grande' i no us és fàcil oblidar tan ràpid. Segur que tornes a enamorar-te: només és qüestió de temps i de trobar a la persona adequada.

Petonets