30 de nov. 2007

Líbido

mmmmmmmm......ho he d'admetre! no sóc la persona freda intento aparentar. Però vaja! que no es malinterpreti! no sóc ninfòmana. Però sí que quan se'm dóna corda en un cert sentit...sóc de piles alcalines. Però vaja! que en els últims temps em reprimeixo moltíssim! Per què? molt senzill! follar per follar ( parlant en propietat) ja no té massa sentit. Està bé! no diré que no. Però resulta en el fóns poc edificant.

En l'art de l'onanisme no sóc gens moderna. Amb els dits ja en tinc prou. M'agrada sentir el tacte del meu cos. Tot i que no descarto en un futur fer ús d'algun artilugi. Mai se sap, tanta humitat potser em povocarà artrosi en els dits jejeje (espero que l'haver fet aquesta broma no sigui efecte boomerang i em passi de veritat).
A mi m'agraden les coses de veritat, que voleu que us digui?!
A vegades em fico al xat i hi ha veritables exhibicionistes! aquí teniu la foto d'un tal Fernando que pá qué. Hi ha un a la feina que té els mateixos gustos que jo, i quan li vaig ensenyar aquesta imatge es va posar malalt.
Què hi farem! hi ha molt "material" suelto i en desús. Una llàstima!
Però mentrestant! Onanisme! Que en aquesta vida només faltaria que ens prohibissin donar-nos un gustet de tant en tant ( ad libitum! com tot lo bo! )