12 de gen. 2008

Món Kafkià






Com he explicat...em sancionaran amb 3 mesos sense poder conduir. Tard o d'hora. I en un exercici de honestedat, ho he explicat a la feina.


Dos opcions en què la llei m'empara són...llicencia sense sou per un perìode màxim de 2 mesos, que em permetria almenys, en els 3 mesos, tenir 1 mes amb sou. Excedència voluntària, per un període mínim de 4 mesos, on l'empresa no hauria de pagar-me un cèntim. Però jo podria gaudir de 4 mesos oblidant-me de tot.


Altre opció...anar dilluns al metge i proposar una baixa. Una baixa que podria durar...no ho sé. Però si segueixo així potser m'hauran de portar a un psiquiàtric.


I l'altre opció, la que em diuen els que em coneixen, i que m'han vist més d'una, més de dues, més de tres, més de...infinites vegades, fastiguejada, nerviosa, dolguda....per la feina......la magnànime solució de PLEGAR.


No hi ha cap opció tancada. Perquè si volgués, demà mateix podria fer que la meva vida canviés.


Què m'atura? L'estupidesa de ser fidel a una empresa que li plantejo un problema i no m'ofereix cap solució. I, a sobre, per l'estat de nervís en el què passo, m'ofereixen la possibilitat de treballar només els caps de setmana. I un bé negre amb potes rosses!

2 comentaris:

HumP ha dit...

kaputxeta pots plentajar al estat la posibilitat que et retirin el carnet els caps de semana , aixi no deixes de treballar, si la retirada del carnet suposa una perdua del lloc de treball pots recorre aquesta opció. Si per altre banda el que vols es plegar, tens una escusa perfecta per podero fer. La decisió es nomès teva.

Kaputxeta ha dit...

Sóc reincident! tot i així, no ho deixen fer des de fa molt temps, això em van confirmar a Sabadell, a Trànsit.
Vull plegar, però després d'aquests 3 mesos. Ara, on vaig que m'acceptin si no podran disposar de mi en breu? ai...´sóc un cas com un cabàs!