27 de gen. 2008

Zombie!


Sí! tot el cap de setmana zombie!com una morta vivent entre el llit i el menjador. Com un animal que no vol més que el deixin tranquil. No he sortit, perquè no he volgut, i perquè el meu cos m'ha dit prou.

He tingut temps per pensar, per dormir, i per tenir el cap en blanc molt de temps. M'adono que la televisió cada cop m'ofereix menys interessos a satisfer. I que Internet ocupa massa espai del meu temps. Però si a alguna cosa m'he rendit aquests dos dies ha estat a dormir, i a escoltar la Fiona(Fiona Apple).

Cada dia em va més mandra tot, llevar-me, anar a treballar, i escoltar sempre la mateixa cançó...

1 comentari:

HumP ha dit...

Un descans sempre va bé, el cos necesita carregarse,i espero que de tant en tant segueixis actualitzant-nos amb les teves palles-mental.

Una caricia lleu,Kaputxeta.