11 de gen. 2008

Tarántula

Així em diu un de la feina. Per què? serà pel meu caràcter?

Últimament he tret el pitjor de mi. No sóc histèrica, més aviat neuròtica, em poden els nervis, i clar, seria una solució fàcil per mi prendre herbes tranquil.litzants, o anar fumadeta al "curru", però només faltaria que entre tanta sang d'orxata jo anés amb la mirada perduda pensant en lo que m'agradaria en aquell moment estar fent un polvet i no veient aquelles cares de panses que només expressen pusil.lanimitat.

És extrany, en les èpoques un tant depresives, se'm desperta la líbido. Cada dia em masturbo, és tant alliberador de tensions!!



Demà treballo, i no sé, després potser encara m'estrenaré al gimnàs. Porto des de l'octubre de l'any passat inscrita i no hi he fet mai ni una flexió. No sé, a falta de pan, buenas son tortas. Però no prometo res. Que en el fons és això, o un polvo, o fer pols algú a ostia limpia, de fet, surt més a compte que conduir havent begut un parell de cerveses.

Però vaja, de moment, intentaré anar al llit, que el tinc al darrere, i dormir, que falta em fa!


Ojalá pase algo que te borre de pronto
una luz cegadora
un disparo de nieve
ojalá por lo menos
que me lleve la muerte
para no verte tanto
para no verte siempre
en todos los segundos
en todas las visiones.

Ojalá que no pueda tocarte ni en canciones.

4 comentaris:

HumP ha dit...

Es normal que quant acumules tensions tinguis que treureles per algun lloc i reconfortarse un mateix es una manera de alliberar-les.Diuen que els soldats despres de entrar en combat son els amas mes salvatges que poguis coneixa. Tan se val , tot ens mastorbem, a vegades amb mes frecuencia del que solem fero pero o fem.Si el primer que s´ha de apendre es a estimarse a un mateix el sexe amb tu es fonamental..

Kaputxeta ha dit...

jeje...és cert! qui millor que jo sap com gaudir del meu cos, i amb la regularitat i intensitat que jo mateixa?
Onanismo!!! el placer de amarse a uno mismo!

HumP ha dit...

No creus que per fer disfrutar els demés has de ser primer onanista encara que només sigui per sapiguer el que es disfrutar? jejeje....bé almenys t´has rigut , bon cap de semana i no privis molt que si et surt la vena onanista de festa la pots liar i ven liada.ara sera una multa per escandol public.. jejeje.

HUMPHREY.

Kaputxeta ha dit...

Uy no!!! la introspecció i l'onanisme es fa en privat. Oh! també és maco veure com l'altre persona es dóna plaer. Serveix per observar com li agradaria que el/la toquessis.
En el meu blog també parlo, apart de desgràcies quotidianes, de sexe...però light!
http://palles-mentals.blogspot.com/2007/06/my-secret-garden.html
Merci pel somriure que m'has arrencat.