22 d’oct. 2007

D'amants i que no regalo amor si no el sento!





Pues sí...els que no han sentit el meu cor bategant al so de la música celestial de l'amor, han dit que sóc una mica freda. I és que per molt que els homes vulguin anar de mascles sense sentiments, quan es topen amb una noia que només vol sexe i prou...no els acaba d'agradar. Em fa gracia aquells que van de ... i et diuen tant seriosament, i tant convençuts...no t'enamoris! (si! ara hi corro!ets tant superespecial que caurés rendida als teus peus com totes les fèmines que s'han allitat amb tu, oh! Adonis...m'obligaràs a que lluiti contra el que per instint ens crida a enamorar-nos feroçment i voraç de tu!..............jajajajaja).Qué ridículs són alguns homes! I ho entenc, perquè segurament s'han trobat a d'altres que per menys d'un petó ben fet han caigut com mosques a la mel...ja ho diuen...quan hi ha gana, menges el primer que trobes!De la meva llista d'amants, que no són pocs, però que no diré ni quants ni n'explicaré detalls (per respecte), si que citaré anècdotes....N'hi ha que estan molt preocupats per l'higiene, t'has de dutxar abans. Però, i després..? N'hi ha que tenen obsessió per una zona del cos. Suposo que van tenir una ex que s'excitava d'aquella manera....alguns vinga petonejar i llepar el coll (ja m'agrada, però un ratet!), ficar la llengua a la orella( home...un instant i prou, el just per sentir la respiració i posar-me calenta, després..massa soroll tampoc), n'hi ha que amassen els pits com si amassessin pa (només tocant el mugró amb subtilitat i gràcia, n'hi hauria prou, i no massa estona, que irrita!), n'hi ha que et llepen el cony fins que et treuen tots els sucs....impotencia?). Llavors hi ha també els que si no tinguéssis més que cul, ja estarien contents...Etc.


Fer l'amor no és allitar-se i punt. El millor petó me'l van fer als 16 anys....vaig despertar-me xopa.El millor polvo?...sota una dutxa...encara ho recordo.El que més enyoro? que em toquin l'esquena! se n'obliden. Però el dia que trobi un home que me la sàpiga tocar...m'hi caso. O no! bé.. alguna cosa fariem...després, o abans que em toqués l'esquena.


No sóc de gustos complicats. I no regalo caricies per qui no ho sento. Sempre penso...si a qualsevol li dic "carinyo"...què li diré a qui pugui ser de debò el meu "carinyo". No vull malgastar la paraula més bonica que li pugui dir a qui estimo. Falsos romanticismes només fan que malgastar el veritable, menysprear-se a un/a mateix/a. Perquè si en l'amor no hi ha passió, ni ganes de fer bogeries, ni esperar que sigui divendres......ni flors, ni mandanguetes que no ho són tant quan estàs "agilipollada"........val més no quedar-se amb succedanis. Mai tenen el mateix gust, però...no, que no! que a mi m'agrada el cafè, no la malta.

...don't you know that Rome wasn't built in a day!