25 d’oct. 2007

Dones que es venen

Sí , no únicament les prostitutes es venen, o venen el seu cos.

En un blog que a vegades m'hi paro a llegir diu això d'algunes dones que corren pel món fent-se les estretes ...
Ella misma es como un anuncio. Esos anuncios mentirosos que te lo ponen todo de color de rosa, pero que en el fondo, y en la superficie, solo quieren manipularte para que les sirvas, se meten dentro de tu cabeza intentando hacerte un adicto a lo que venden. En este caso, su coño.
Hi ha vegades que em fa ràbia que se m'asocíï al gènere femení quan es parla de segons quines dones!
El sexe no ha de ser moneda de canvi. Amb el sexe no es demostra res. El sexe es gaudir. I si dos cossos coincideixen a oferir-se plaer mutu...per quina raó esperar? No sóc tampoc de les que s'alliten amb el primer que passa. Però escalfabraguetes, mai! Amb la ràbia que em fa que m'ensenyin un caramel i després no me'l deixin menjar! La dona més bona...a la foguera!Això diuen molts que pensen que som totes unes bruixes. Ni pensar-ho.
Hay muyeres, mujercitas, y mujerzuelas.