5 d’oct. 2007

El concert d'anit

Sí, cita inel.ludible, doncs tot i el meu refredat, mal de coll i estat semi-sopa jo havia d'anar al concert dels Alamo y els Dolarcash. He de ser conseqüent amb el que penso. A mi m'agradaria que els meus amics vinguessin a veure'm si fés alguna cosa en públic. O si mai m'han d'ingressar al manicomi...per lliurar-me de la bogeria que hi ha fora.

L'Albert ja és la segona vegada que fa d'artista convidat, tocant Aunque tú no lo sepas, preciosa cançó del Quique, que jo tinc impregnada a la memòria amb la veu de Enrique Urquijo.

Es va lluir! Tot i el seu estat, ultimament la salut no l'acompanya...impressionant! lo millor de la nit, perquè tant ell com Jose, se'ls notava que vivien la cançó.



No poso cap foto de l'Albert, perque la il.luminació del local fa que les imatges no siguin prou bones. No almenys amb la càmera del mòbil.