3 de des. 2007

Cap de setmana tranquil

Sí! a vegades, el cos té les seves raons. S'anuncia amb granets a la pell, amb líbido pujada, i arriba quan vol.

El meu cos és caòtic. Des de sempre. Ja sé que cada dona té la seva propia menstruació, però almenys hi ha una regularitat!
Jo només sé que arriba amb uns dies d'antel.lació. D'aquí que hagi après a escoltar el meu cos. I en aquest sentit, vaig bastant encertada. Vé quan vé, com la pluja, com els anticiclons, però no com una loteria, perquè segur que toca.
Uy parlant de loteria....sóc la única persona a la meva feina que mai he comprat loteria. Aquest any m'ho plantejo, doncs ha estat un any fastigós. Molt mala sort no només per a mi, sinó per algunes persones que estimo.
El dissabte vaig anar a Barcelona al Caixa Forum. Són exposicions gratuites, una d'elles estava molt bé..."Passió pel dibuix", de Poussin a Cézanne. Molt interessant. Però clar, feia un dia esplèndid i vam pujar al terrat. Per qui no ho sàpiga, Caixa Forum és a un edifici de Puig i Cadafalch. Aquí us mostro una foto:

Bueno, i després, a dormir d'hora i diumenge.....uf diumenge vaig ser esclava de Morfeu. Em reclamava a totes hores. I clar! amb les promeses que em fa, jo no m'hi puc resistir. I com diuen...hi ha més dies que llonganisses!