25 d’ag. 2007

Cabres..cabretes...cabritos...cabritines...cabronades.













Bé, ja sabeu la meva afició als blogs. N'he descobert un que promet. http://www.testosterona.zumodelimon.com/ en ell hi trobem articles molt divertits, però un m'ha sorprès, i es que fa referència a una notícia del Sudan en que un home, després de ser descobert de mantenir sexe amb una cabra, a estat obligat a casar-s´hi.
Continuant amb les cabres...quins animalons tant soferts. I després , si estàs una mica "zumbada" et diuen que estàs com una cabra... en fin.
La vida dóna moltes voltes, i cada cop més estic convençuda que el millor que podem fer és viure el dia a dia. No sé on puc estar demà, i si estaré viva. Podria passar qualsevol cosa. I com que des de petita vaig descobrir massa aviat que tot el que téns, pot anar-se-te'n de les mans....i per desesperançador que sigui, en aquesta vida només em tinc a mi. A mi, que cada dia he de fer un gran esforç per estimar-me una mica. I si sóc en aquest món és per vosaltres, pels amics que de tant en tant em feu sentir partícip en les vostres vides.