22 d’ag. 2007

Més visites guiades

Abans de crear aquest blog, ja en recorria alguns. I cada cop més reconec que el món dels blogs i el Youtube em tenen més entretinguda que qualsevol programa de televisió. Però vaja...que s'ha de veure una mica de televisió per poder-la criticar.
Us recomano que passeu per tot tipus de blogs , jo fa uns dies vaig descobrir-ne un que és www.guillemendia.blogspot.com molt entretingut.
Però vaja, us cito un altre que em provoca bastant riure, és : www.odioaloshombres.com

La següent Oda a la Pilila és d'aquesta pagina.

ODA A LAS PILILAS

Pequeño pellejillo que tanto me gusta,
¿Por qué cuando me ves llegar te asustas?
Yo voy toda emocionada a estirar de ti bien fuerte.
Y tú te escondes, te encoges, te camuflas.

Pequeño pililón por el que suspiro.
Rey de mis noches, dios de mis vicios.
Déjame catarte, aunque sólo sea una vez,
Y apretujarte como a una pelota anti-estrés.

Querida cebolleta de mis amores,
Échame un quiqui, por dios no te demores.
Yo lo haré con los ojos cerrados,
Para no ver que llevas pegado a un hombre.

Maldita pichulina sin compasión,
Me robas el sueño, mi cordura, mi corazón.
Eres flácida y colgante,
Eres pequeña y arrugada,
Un conjunto de dos cojones y una pasa.
Y yo loquita hasta la médula,
Porque me des un buen revolcón…
Esto me pasa por ser tan crédula…
¡¡¡¡Yo me paso al consolador!!!