9 de des. 2007

10 de desembre

Ja ho sé! és demà, però el 10 de desembre del 1989 era diumenge, i va ser, als meu 17 anys, l'entrada a l'amor real. Ell tenia un nom molt exòtic...Josep. Però jo no em deia Maria, i no vam fer cap pessebre. La nostra història va durar 13 mesos. I a d'esquena la porto sense massa molèstia, i amb bons records. Era alt i ferm, i amb els ulls verds, i guapu, perquè no dir-ho!? almenys per mi.

Ha plogut , ha nevat, i fins i tot ha tronat molt des de llavors, i no sé encara perquè penso en ell. Potser perquè va ser breu, i com una au de pas, va deixar una lleu però profunda petjada. Perquè com deia un professor de francès.....lo bueno, si es breve, doblemente bueno!certament!
Penjo aquí fins que me'n cansi de veure'm una de les fotos que m'he fet aquesta nit a la meva habitació.