7 de des. 2007

Just a little bit

Yes! I put my blog on day yesterday, c'est a dire, j'ai changé l'image de mon blog, so tired of the "perro semihundido" de Goya.
Je je heus aqui una mica les meves palles mentals, perquè no ho he dit mai, però no sempre somio en català. Però vaja, que he canviat la imatge perquè ja n'hi havia prou de mitges tintes, no estic semi-enfonsada, ho estic del tot. I tot allò que es veu de mi és perquè estigueu tranquils.


Com que em reclamen que distregui una mica amb sexe us explico una historia que em va passar fa........molt i molt. Us ha passat mai que en una discoteca algu us somriu, no el torneu a veure en tota la nit, i en anar a buscar el cotxe, te'l trobes pel cami......i passes d'anar a buscar el cotxe? En tinc testimonis! i van patir per mi. Però a vegades he estat ben boja. Penseu que era tant inconscient, que va caure la meva cartera al seu cotxe, ni me'n vaig adonar. I al dia seguent, al despertar-me la meva mare em diu que ha vingut un noi a portar-me la cartera. Tot intacte! diners, documentació, targetes! Miracle!!! no era un noi d'aquí i tenia aquell punt exòtic. I segur que em va dir el nom, però no el recordo. Ni falta que fa. Són d'aquelles coses que et passen, i no és que vulguis oblidar, però dius........a otra cosa, mariposa! y que me quiten lo bailao!No hi ha res més eròtic que allò desconegut. La rutina fa marcir la passió. I de tant en tant, a la nevera cal posar-hi un aliment de diferent textura, olor, color, i gust. Que us tapin els ulls amb un suau mocador. I deixeu-vos portar. Que la inventiva és ilimitada quan hi ha ganes de gaudir.