27 de des. 2007

Com parlar?






Quan vaig sentir per primera vegada aquesta cançó, cantada només per Eva Amaral, jo tenia al cap una persona.
Vaig tenir la oportunitat de veure els Amaral a Manresa, a El Sielu, asseguda a segona fila. I en alguns moments vaig emocionar-me. Ningú aleshores va voler-me acompanyar, potser ara seria diferent. Ja se sap, si un grup no sona als 40 principales, i amb prou insistència, no són coneguts. Us en faré una prova: no m'agrada La Oreja de Van Gogh, però em sé més d'una cançó. O la mateixa Shakira. buf!...fa molt que no escolto els 40 i ara m'escolto coses que no sé si són millors, o pitjors. Diferents, però que almenys trio jo.
Bé, per on anava! Hi ha dues arts que em toquen la fibra, una és el cinema, i l'altre la música. No sabria dir l'ordre. Tot i que la música és molt més quotidiana, escolto música cada dia. Miro una pel.lícula...quan puc.


Com parlar? quan no trobes paraules! quan el llenguatge no et dóna resposta al que vols expressar? .......... Recorrem massa vegades i a cops inconscientment al llenguatge no-verbal.Potser perquè no som més que animalons.