16 de des. 2007

Els que m'aguanten...



Vull fer aquest petit homenatge als meus veritables amics...els que em porten amunt i avall. Els que mai es queixen, els grans oblidats, que carreguen amb tot el pes. M'han demanat moltes vegades que penges alguna cosa de la meva anatomia, però no trobo res que valgui la pena ensenyar. Potser un altre dia, amb ajuda, em faci una foto de l'esquena. Aquesta sí que pobre!
Fa molt que no em peso. I es per una por terrible. Que malgrat els petits esforços de no passar-me en segons quines menges, continui amb el mateix pes. Per tant, ignoro aquell aparell mesurador.

Per cert, he retocat una miqueta les fotografies. No! no m'he tret ni les durícies, ni els ulls de poll amb el Photoshop. Simplement, les traces, o el filtre ha estat un pèl modificat. Tampoc es tracta d'ensenyar aquí tal com raja! o si! però encara em queda una mica de presumida.

1 comentari:

Silvia F.Keros ha dit...

Hola bonica!! Moníssims els teus peus!! ;)

Per cert, navegant, navegant, he vist un blog molt del teu estil, i m'he enrecordat de tu :)

http://otomano.blogspot.com/

No l'he llegit gaire, però les fotografies crec que són molt teves :)

Ah! Espero que el Pare Noel et porti el 'regalet' que demanes (no t'hagis d'esperar per Reis)!!

Petonets!