4 d’abr. 2008

Comiat?





Primer de tot, faré una mica de promo del nou blog del meu amic Joxe http://desdeunrincondelbotxo.blogspot.com/, si voleu saber coses sobre el seu estimat Botxo, o Bilbao, com no es coneix de fora.

Després , també, que fa una setmana que la Keros ha estat mare, i ens ensenya la foto de la petitona
Núria .

I vaja, que avui és el meu últim dia de feina...no sé si en dos mesos, o per sempre. No ho sé. Ahir m'acomiadava d'una manera rara amb alguns companys. Són 4 anys seguits en un lloc, cada un dels 5 dies de la setmana. Amb alguns moments boníssims, de riure molt, i molts moments d'empassar-me la saliva i callar per no dir res.
Fins i tot avui dia, la persona que em va agredir verbalment, ja li puc dirigir dues frases seguides sense que m'engegui. I el clima laboral ha millorat bastant. Però segueixo sentint que no vull passar-me la resta de la meva vida fent el mateix, en una empresa on no hi ha promoció interna del personal. On arribes i ja saps què has de fer. I que quan realment gaudeixes és quan hi ha algun problema, perquè es demostra la capacitat de reacció i resolució de problemes.
No ho sé. Necessito aquest temps que estaré allunyada per pensar-hi, per tenir en compte altres opcions.
Si hi ha una cosa que em paralitza potser és el pensar que, en el fons, totes les feines són rutinaries. I a vegades, val més quedar-se amb el que ja es té. Resignació? potser sí.



Aire, necessito aire, que corri l'aire, que se m'omplin els pulmons d'una mica d'aire. Que necessito treure'm les taranyines de tot arreu.

Temps per dormir, per somiar, per riure, per plorar, per mirar-me el melic, per escoltar música fins empatxar-me. Per sortir les tardes a passejar! per fer la migdiada. Per no mirar el rellotge.




4 comentaris:

HumP ha dit...

Dons ara que tens temps lliure, t´he deixat una mica de feina en el meu blog, si et ve degust fer-la esclar,aixi desconectes de tu una mica.

Una caricia lleu Kaputxeta.

Kaputxeta ha dit...

uy! la curiositat va matar al gat, diuen. El gat és un felí, així, com bona amiga del llop que sóc...no hi haurà perill...suposo!
Em passaré! I tindré molt de temps lliure...apa! ja us agradaria a molta gent...clar que tot té un cost. Però no deixa de ser un temps en que no hauré d'anar a treballar! ea!

Silvia F.Keros ha dit...

Nena!! Et veig molt animada!! Aprofita aquests dos mesos per a reflexionar i decidir cap a on vols encaminar-te!! I no estic d'acord am la ressignació.... la meva mare sempre em deia que la vida no era com a les pel·lícules, i jo amb el temps li he demostrat que cadascú pot fer-se la seva pròpia pel·lícula, per tant, mai et ressignis a res; busca les teves oportunitats; potser no sempre ho aconsegueixis a la primera, però ja se sap: 'QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE'...

Una abraçada.

Botxero ha dit...

Lo primero... Tu padre por si acaso!!!! Juaaasss... que he visto mi nombre por aqui y simplemente quería darte las gracias por la publicidad que me haces, guapa!! o neska polita!! que también lo entiendes.

petos.