19 d’abr. 2008

Objectes perduts?


Fa una estona, la meva mare em deia que al poble hi ha una exposició de dibuixos d'alumnes del que va ser professor meu de dibuix. Se suposa que hi hauria d'haver algun dibuix meu. Sobretot perquè un d'ells va ser guardonat amb el primer premi en el meu tram d'edat....devia tenir 12 o 13 anys. Recordo que em van donar una copa i una quantitat de diners.

I que els dibuixos no premiats eren retornats als autors. El meu dibuix, al estar premiat, no me'l van donar, i va quedar en mans de l'Ajuntament.

Anys després es fa aquesta exposició...on és el meu dibuix?

2 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Enhorabona!! Ja m'agradaria a mi que féssin exposicions d'aquest tipus a la meva ciutat!! Segur que quan hi vagis i vegis el teu dibuix, recordaràs vells temps i t'entrarà 'morrinya' al veure els anys que han passat!

Volem foto del dibuix amb la nova càmera digital, eh?

Una abraçada

Kaputxeta ha dit...

Noia, la meva mare no va saber veure el meu dibuix.
Eh no et queixis que la teva ciutat m'encanta, hi vaig anar per questions de transit...i és molt acollidora, m'he trobat sempre al carrer amb gent maquisima que no li fa res aturar-se i indicar-te les coses amb una amabilitat increible.
http://palles-mentals.blogspot.com/2007/07/la-bondat-encara-existeix.html

Keros, penso fer fotos a tort i dret, ja veus que he començat pels autoretrats...
Vinga, un petó, i sí veig el dibuix, aqui el tindreu! per Tutatis!