23 d’abr. 2008

Zen


Zenze vergonya, Zenze pressa, sense més raó d'estar amb mi que al meu costat està millor que amb qualsevol altre.

Fa molt temps que m'adono que l'home que m'agradaria no existeix, o no està al meu abast.

Acostuma a passar. Però clar...si jo vull cafè, no em comformaré amb malta.

Per una estona...d'acord. Però fet i fet, a vegades val més declinar-se cap a l'onanisme.

La meva joguina mai em diu que no...només en una ocasió que se li va acabar la bateria...però vaja...qui no ha estat amb algú...l'altra persona ja ha acabat, i t'has quedat amb un pam de nas?

La meva joguina té aquest component humà...l'únic que si estàs alerta...el carregues..i crec que 3 hores d'autonomia...mare meva! puc sortir-ne amb cremors i tot!

Però apart d'aquestes coses, si que a certa edat et vas adonant que en les relacions home-dona, quan l'home ejacula, s'ha acabat la funció.

I seria raonable, doncs evidentment, l'home, per recuperar-se, triga uns moments. El que és lamentable és que hi hagi una batalla per tal d'aconseguir l'orgasme.

Vull un nòvio Zen, un home que no comenci el sexe amb l'objectiu de l'orgasme. Si apareix, bé, i si no, també. Que el sexe, a determinada edat, i després de certa experiència, ha de ser un joc entre les persones, per gaudir sensorialment de tot el nostre cos. Perquè simplificar el sexe en els genitals és com quedar-se a mitjes.
I si per arribar a un orgasme pots fer-ho a soles? perquè vols una altra persona?
El dia que el trobi no ho penso publicar...que van escassos! no és gelosia...és questió de mercat!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Montse, me ha gustado mucho el post de hoy, me has hecho reir y además tu reflexión es muy buena y la comparto.

Entiendo lo que dices y no voy a explicar si hago así o asá porque sería muy oportunista de mi parte y en ningún caso demostrable, así que zencillamente te diré que pienso como tu.

Besos !!!

Miquel ha dit...

Sí, es pot mirar així. Som máquines d'eyacular.
Potser aquí está el "quid" de la teva opinió sobre el sexe els homes i el que necessites. Crec que, pel fet de concebre les coses així, no les reps d'altra manera que com les esperes.
Salut!!!

Kaputxeta ha dit...

Gracies pels vostres comentaris!
Jo no sóc home! tampoc és del tot demostrable perquè les fotos que poso podrien ser d'una cosina. Clar que, triar per triar, posaria les d'una tia que estés bona.
Però sóc jo! què hi farem!
I com a dona no puc sentir com sent un home (dic sexualment), però clar, una certa experiència tinc, i sí que és cert que no sou exactament màquines d'ejacular com dius tu, Miquel.
L'ejaculació és un mecanisme d'expulsió de líquid seminal, i clar, es produeix per l'excitació, o bé de manera natural, i sense estimulació conscient, per una "sobrecarrega" dels "contenidors".
Hi ha tècniques per retardar l'ejaculació. I mentalment n'hi ha unes quantes. Però el que jo em queixo és...perquè en acabar d'ejacular...l'home es retira del camp de joc, i la dona s'ha de donar per satisfeta?
Han estat poquíssimes vegades les que jo he dit...prou! i les puc comptar amb els dits d'una mà.
Potser per això necessito un home zen, que duri i duri, que si ejacula...continuï entretenint-me. Continuï jo entretenint-lo.

Si posem sobre un tauler a dos jugadors d'escacs novells, la partida acostuma a durar poc. Perquè en saben? no!
Els que en saben es pensen la jugada, fan càlculs mentals..i es prenen el temps necessari per executar cada moviment. No hi ha pressa.
Potser no he encertat la metàfora. Però crec que s'hi acosta