8 d’abr. 2008

....un Meme


He de confessar que estic una mica perduda en aquests termes de memes, no sé ni el què és exactament. Però pel que vaig veient, no és més que una descripció d'un mateix més enllà del que poden proposar questionaris estandaritzats (nom, sexe, religió, estudis, etc).

Com que estic de vacances, et faré cas i, a la meva manera,intentaré resoldre el curiós deure que m'has proposat, Hump.


Una raresa: Només una? doncs voler ser normal.


Segona raresa: Dic sempre la veritat. I quan callo, millor que no em facin dir el que penso.


Un desig: La felicitat. Que comporta sobretot en trobar algú que em deixi suficient espai per sentir-me lliure, i la oportuna proximitat que em faci sentir estimada. (utopia?)


Segon desig: Que mai m'hagi de lamentar de res del que hagi fet.


Un vici: el sexe. És un baròmetre del meu benestar, i al revés, és un ingredient en la meva vida que em fa estar millor.


Segon vici: els bastonets per les orelles...mireu! m'encanta!


Secret inconfessable: Prefereixo que continuï éssent secret!


Segon secret: Segueix sent secret!


Una mentida: El paper que interpreto cada dia al llevar-me. El viure.


Segona mentida: Que sóc sempre coherent.

4 comentaris:

HumP ha dit...

Curt pero contundent, no esperava menys de una Kaputxeta en terra de llops.
Per cert: els bestonets de les orelles tels menges o els fas servir indiscriminadament, no m´ha quedat clar...jajajajaja.

Una caricia,
humphrey.

Kaputxeta ha dit...

No! no me'ls menjo, me'ls passo per les orelles, tinc la santa mania de netejar-me-les més d'un cop al dia. M'agrada el pessigolleig, el so que sento del frec del cotonet. No sé...una mania com una altra, no?

Sí, en una terra de llops com és on habito, no puc ser menys que contundent. O dic les coses clares, o callo. I un professor de la Universitat sempre ens deia als alumnes..lo bueno, si és breve, doblemente bueno.
Ep! en alguns terrenys millor ser extens i generós.

Anònim ha dit...

Kaputxeta interesantes retazos de quien eres, me ha gustado lo que pides de deseo por " la oportuna proximitat que em faci sentir estimada ", muy buena frase.

Espero cambies pronto tu mentira del cada día, así tu deseo estará más próximo y tu primer vicio será má completo !!

Quien es siempre coherente, un robot ?

Besos

Kaputxeta ha dit...

Gracias Lestat! no digo que siempre al levantarme interprete el papel de "qué grande es la vida", pero ahora que estoy de vacaciones, hasta me levanto más temprano.
Será que el trabajo nos va matando? lentamente, como el tabaco.
Y en lo que hace referencia a la coherencia...háylos que presumen de ello. Aunque la duda...la terrible duda es que no hay duda que mienten y se mienten.

La oportuna proximidad es algo que tengo muy en cuenta. No me gustan los agobios. Si es que hasta los pájaros, en un alambre, guardan distancia! Bueno, lo digo en un sentido más metafórico. Porque a veces, en el sí de una pareja se olvidan las individualidades. Y que no se entienda individualismo! debe entenderse,ser un@ mism@!
Hablaré de ello en un post. Que temo tendré algunas réplicas.
Un petó.