24 d’abr. 2008

Un troç de cel


Deu ser primavera! Deu ser que estic una mica alterada! Deu ser que per fi m'he adonat que no estic enamorada, i que no estar-ne no em produeix cap neguit.
I ´m'és igual si encara m'estima. Perque des de fa molt temps he anat fent-me a la idea que la resta de la meva vida la vull passar amb mi mateixa. Qui vulgui acompanyar-me no pot ser qualsevol. Si no pot ser Zen, si que vull que tingui el cap a "puestu".
Ahir un amic em deia que la convivència fa que disminueixi el sexe en una parella. Jo no entenc perquè! Digueu-me ingènua! o rara... però jo he fet sexe estant enfebrada!
No ho puc entendre!
Tal és així que si mai arriba aquest extrem, que un home em diu que està cansat, o que li fa mal el cap...o es pren un analgèsic, o una dutxa tèbia, o li faig un massatge...però si em vé amb massa excusa...Senyors...mala senyal! Com deia en el meme, el sexe per a mi és un baròmetre del meu benestar, i també del benestar d'una parella. Perquè si un home i una dona conviuen, però no ho fan almenys un cop cada dia...què voleu que us digui? és una parella de pa sucat amb oli. Per això val més anar-se'n a viure amb un amic.
Un troç de cel és sentir per un moment que el teu cos se sent viu.
Un troç de cel és descobrir que ja no t'estimo. I que això em fa lliure.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues me quedo con tu certeza de que ya no estás enamorada, sin saber de tu historia más que por los post publicados ultimamente, creo que es un paso adelante que haces muy importante.

Respecto a las parejas y el sexo, creo que aciertas afirmando que el sexo es un buen barómetro, lo de hacerlo cada día o no, pues depende que tampoco hay una ley escrita que diga que es lo adecuado, las hormonas mandan y no siempre se acompasan deseos, pero desde luego que es muy importante tener una buena frecuencia, al menos para mi.

Un beso

Kaputxeta ha dit...

Claro! es que partiendo de que el sexo no es echar un polvo..diciendolo así de poco fino..pues porqué no tener con la persona que has decidido vivir, con la que te gusta y supuestamente (y ciertamente) estas enamorad@...una relación de besos apasionados, de toqueteo, de excitación, de yo qué sé! sobretodo porque si estás con la persona adecuada te apetece seguro!
Claro que hay dias de todo! o porqué ese dia no has coincidido ni un minuto con la persona, o bien se está enferm@ y no con fiebre. Siempre hay excepciones. Pero el...uy ahora no! a mi me suena a excusa.
A quien no le gustan las carícias de la persona que ama?

Susi ha dit...

l'altre dia per primer cop en la nostra relació el meu marit em va dir que estava cansat...
En un primer moment vaig pensar: que passa? ell mai ha dit que no...com pot ser això??? la meva alarma interna es va encendre...
Després vaig pensar amb el cap... fa dos mesos que treballa i estudia els dies entresetmana, està quasi tot el dia fora de casa, passa un parell d'horetes a la carretera a més a més... Havia d'estar molt i molt cansat per dir que no, t'ho asseguro.
No penso que hi hagi d'haver una freqüència diària, no tots els dies en tinc ganes, i això no vol dir que un altre dia tingui ganes i m'entregui a un frenesí de petons i ... etc...
Una negació no sempre vol dir l'afirmació d'una cosa...

una abraçada,
Susi