7 d’abr. 2008

De esclavitud y de cadenas

Et voilà...mmm m'encanta el francès! i si no fós perquè la majoria de francesos són una mica sosos....
Parlo de la nacionalitat, eh!
Us regalo aquesta cançóDe Esclavitud y de cadenas" (Bunbury y Vegas). La lletra...impressionant!! val la pena. Una veritable cançó d'amor tot i la frase: si pensara menos con la cabeza, y menos con el corazón, y más con la entrepierna...

Et voilà, je suis comme je suis!
I a qui no li agradi...com és que no s'hi ha posat fulles?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El disco de Vegas y Bunbury es excelente, letras muy cuidadas y buenas melodías.

Yo me confieso adicto a Bunbury y en varios de mis post a aparecido, bien por una letra, bien por un video.

Incluso en un meme de los que me nominaron ( quizás el que más me gustó hacer ) utilicé las letras de maño para contestarlo pues esa era una de las premisas del citado meme, utilizar letras de canciones de alguien para contestar a las preguntas.

Besos

Kaputxeta ha dit...

Hombre! ahora es cuando leo el comentario! de fet,Lestat, et vaig descobrir en un post del teu blog amb la cançó Bravo. Impressionant lletra també. És que crec que en el disc "el tiempo de las cerezas" no hi ha cap cançó que s'acosti ni a dolenta, i molt pitjor encara en el món de les arts, a mediocre.
Sublim Bunbury, sublim Vegas.
Malgrat les males llengües que diuen que Vegas es yonki. A mi que m'agrada Antonio Vega,i que l'acusen del mateix...què importa quan persones així creen veritables obres mestres!