15 de set. 2007

Happy birthday?


Qué trist que la única persona que em felicita és qui menys m'ha demostrat que l'amor que em té no l'ha fet mai efectiu. A primera hora, a les 00.06 rebia un missatge de Txus. O Jesús com el tinc inscrit al meu cor.

No és que m'agradi fer anys, no és que m'emocioni el trancorrer del temps. Però també agrada que es recordin de mi. I avui dia que és tant fàcil quedar bé posant les dates i motius a l'agenda del mòbil, és quasi decebedor que ningú es recordi de mi. Em diran que es pensaven que dormia.

És igual!Sé molt bé que estic sola al món i que ni tan sols quan arribi l'hora hauré d'escriure cap carta de comiat. A qui estimo ja li he dit, i crec que demostrat. Perquè fet i fet, com ahir parlava amb algú que és del meu signe del zodíac...Els Virgo som de les millors persones, però també de les més ignorades. I m'ho deia ell, no vaig jo entrar en cap tema.

No ho sé. A vegades penso que en aquest món , apart de viure, com ho poden fer les mosques, els gats, els escarbats, els pardals, etc què he vingut a fer? si de menuda ja em van pendre tota l'esperança. Si he anat creixent i he anat trobant incomprensió.

Ja sé que és pueril esperar que tot el que vols se't faci realitat. Que si hi ha un esforç, un dia a dia.

Tota la vida m'han fet sentir una inútil. I potser és el que sóc. Una negació de tot, de la meva propia realitat. De que demà serà un altre dia, i jo continuaré fent no res.

Que només sóc un granet d'arena. Insignificant, i a vegades molest. Però tinc tant dret com el que més a poder dir-hi la meva.

2 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Felicitats!!!

Espero que hagis estrenat el dia tal i com tenies previst: anar al gimnàs!!!! Ja ja ja!! A veure quant de temps dura aquesta inscripció (jo ja ni ho intento).

Espero que ho celebris amb els teus amics!

Kaputxeta ha dit...

Gràcies maca!!!! la veritat és que he de rectificar! És que tinc amics que no han sortit del llit tant d'hora. L'albert, que m'ha dedicat un concert, l'Ignasi, que m'ha regalat un cd dels The cure, la Nuri i el Carles que m'han acompanyat en un sopar anual que espero cada any. I la multitud de missatges que he rebut d'amics i coneguts, dels Jaumes, del Dani Cucu, de l'Abdelkader, de la Laura, de la Neus, un grapat de gent que no han oblidat que avui era un dia especial per a mi. Fins i tot l'Elena m'ha trucat. Em fa feliç saber que formo part d'una petita porció de la vida de tanta gent. Fins i tot tu, Keros,t'has recordat de mi. I no! encara no he anat al gimnas...jo funciono al revès, em costa arrencar, però ja ho veuràs...quan comenci..
Una gran abraçada a tots, que gracies a la vostra presència en aquest dia heu fet que em senti una mica més viva.