25 de set. 2007

A la Keros

Sí, t'ha arribat el moment en que et dediqui un escrit! perquè et vaig descobrir en un blog, que em va semblar interessant...com interessant el teu gust per la xocolata. I és que malgrat la diferència entre nosaltres, sempre, des del primer dia que et vaig descobrir, he anat llegint el teu blog. Has compartit amb tothom el teu embaràs, del qual en som partícips amb les ecos que ens mostres. I vaja, que quan arribi el moment, voldrem que ens ensenyis la criatura, que de moment, no sabem si és nen o nena, però que, fet i fet, és igual. Que heu fet una juguesca amb SirC? guanyi qui guanyi, tots dos sou guanyadors, ja que passades les proves que t'han fet, segur que serà una criatura ben txula.

Des d'aquí agrair-te tots els comentaris que em fas. De veritat que t'aprecio. No sé ni com et dius de debò, però vaja, temps al temps.


Keros, bonica, moltes gràcies per ser de les persones que em donen una mica d'alè en una època no massa fàcil per a mi. Una abraçada.

2 comentaris:

Silvia F.Keros ha dit...

Moltes gràcies!! Quina vergonya!!!!!! No m'havien dedicat mai res a mi en especial.... que guai!!!! Per no fer-me, ni tan sols m'han fet mai una festa sorpresa, i això que cada any en demano una amb un mes d'antel·lació!! Ja ja ja!!

Posant-me seria: no he fet res que ningú no faria, simplement t'he donat la opinió sobre quelcom que exposes i et preocupa. La vida no és tan difícil com ens sembla!!!

Petonets i gràcies!!!

Kaputxeta ha dit...

Uy he escrit fa una mica un comentari amb moltes faltes...estic amb un cap..
doncs noia, que res de vergonya!!! que si em sembla que he de dedicar-te un raconet del meu blog serà perquè ets especial per a mi. Sense sentir-nos obligades, ambdues hem anat fent comentaris en el blog de l'altra. A mi m'has donat molts ànims. I em fa contenta que si llegeixes, hi posis la teva emprenta.
M'has de dir el dia del teu aniversari, que ho celebrarem almenys per internet, de manera ben txula. Una abraçada, i gràcies per ser una petita engruna en la meva vida. Que malgrat totes les amistats, mai m'han sobrat!