1 de set. 2007

Ni reposar puc


Guau!!!!!!! ahir ja vaig poder conduir altre cop després d'un mes de "condemna". No ho entenc! hi ha gent a qui sí li haurien de treure no un mes, sino de manerea permanent el permís de conduir. Jo, després d'un mes sense agafar el cotxe,ahir vaig ser una mica torpe a l'hora d'aparcar. Però vaja, ja una altra vegada el meu Clio i jo tornarem a ser un equip.

Ultimament a la feina ho passo fatal de nervis. Resulta que el normal és que si algú entra nou a una feina, es troba en minoria, envoltat de gent que l'ajudarà. Doncs jo m'he trobat en minoria en l'altre sentit.......haver de fer la meva feina, i estar una mica per la dels altres. I podeu pensar...no hi ha encarregat? si! però clar...i quan ell s'absenta perque també té vida(tot i que tothom des de sempre ho ha questionat per la quantitat d'hores que es passa a la feina) a qui li toca "dirigir" tot? A servidora. I la veritat, jo no puc. Ni amb el sou de merda que rebo, ni tampoc per la poca valoració que rebo a nivell de companys.


Però vaja, que l'unic que volia era uns dies per reposar, i ni això! hauré de contentar-me en caps de setmana llargs.


I com sempre dic....encara hem de contentar-nos perque tenim feina! quin món de merda!