2 de set. 2007

A veure si acabem l'any bé



No!!! no em quedaré embarassada! (crec que ni estic preparada, ni m'agrada prou aquest món com per condemnar alegrement a algú a viure-hi).De tota manera, tampoc vull que se'm titlli d'egoista, ni de maniàtica.Fet i fet, respecto molt les dones, i els homes, que volen ser pares. És just, si ens ho mirem des d'una òptica freda com la demografia, que si no neixen criatures, la població s'envellirà. No ho sé segur, però aquelles piràmides de població que ens feien estudiar a secundària deuen haver canviat bastant...Però vaja, que em penso que no és la meva fita salvar la humanitat. I si falten criatures, que hi ha prou voluntàries per fer d'Eva, i molts Adams per fertilitzar-la.

Però des d'aquí felicitar les valentes que guiant-se pel seu instí de dones portaran fills a aquest món i els donaran l'amor i l'entorn segur que tot infant es mereix .


Bé, parlant d'una altra cosa.Ahir em vaig apuntar a un gimnàs.Sí...costa de creure...jo que la màxima activitat física en els darrers anys ha estat passejar, i poca cosa més... m'obligarà algun dia a matinar! sí, a mi que m'agrada tant dormir! i a algun dissabte, i potser també algun diumenge, d'anar a fer una mica d'exercici.No ho sé, dissabte que vé tinc una entrevista personalitzada. I tinc molt clar que amb mi tindran molta feina. Però per això pago. Potser serà el mateix gimnàs qui es rendirà i em donarà els calers perque segueixi la meva vida sedentària. jejeje


Ah penso passar de qui passa! No m'ha agradat mai la gent que no té cor. I per això, a partir d'ara, només estimaré a qui m'estimi. I afortunadament, puc dir que no estic sola en aquest món.

Estic tipa que se m'utilitzi com a segon plat. Qui no li agradi com sóc, que no em busqui, i punto pelota. Que afortunadament, no sóc una nena pànfila que no sap sortir de casa soleta.





And life goes on! and on and on!

And sex is best when is one on one!